Sueños rotos

För ett tag sedan hittade jag tjusningen med det spanska språket och dessutom musiken. Jag hittade ett band som hade många bra låtar som jag hittade fler och fler av. Jag började till och med fundera på att när/om jag åker till Spanien (som jag vill) så skulle det vara roligt att gå på deras konsert. Idag tänkte jag läsa lite mer om dem bara för skojs skull och när man inte ska ha informationen till något viktigt (typ skolarbete) så väljer man ju kanske Wikipedia. Bara för att jag vill lära mig spanska passade jag på att träna lite genom att gå in på spanska Wikipedia, men tror ni inte att det första jag läser är "La quinta estación fue un grupo". Alltså de var en grupp. Längre ned stod det även mer om deras separation...
 
Jag känner verkligen att en av deras låttitlar passar:
Sueños rotos, Krossade drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0