Stockholm, Luften, Hurghada

1200 bilder blev till 770. Ni måste förstå att det var riktigt svårt! Ännu svårare blir det ju att lägga upp dem här. Jag pratar alltså om bilderna från Egypten. De flesta är väl säkert ganska långtråkiga att titta på, men några kanske är lite roliga. Jag har väldigt svårt att bestämma mig för ingen av dem som är kvar är riktigt dåliga, men ingen är heller riktigt bra. De är liksom medel. Alltså svårt att sortera.
 
Vad jag ville komma mad detta babbel är att jag lägger upp flera inlägg med lite bilder och kanske lite text. För en sak är säkert, det blev mycket bilder!
 
21/22 februari i Stockholm
Inte den varmaste natten jag har varit med om precis...
Vi hade lite frukostknytkalas från olika caféer
Glad när vi äntligen satt på planet
Ännu gladare när vi såg rummet. Varsin gigantisk säng!
Hela vecka har jag fått borsta tänderna med min blommiga tandborste
 
Våra två första, inte så händelserika ,dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0