Nya tag

Nu ska vi se om jag lyckas men det ska inte bli mycket dator nu när det finns så mycket annat man måste ha tid till (tiden går ju så fort när man klickar sig hit och dit...), men jag ska försöka uppdatera så fort jag har någon tid eller något vettigt att säga. Som nu till exempel sitter idrottsteorin som en smäck (hoppas jag) och alla måsten idag är avklarade så därför bjuds ni på en liten uppdatering. Kan även nämna att min bästa pappa fyller år idag, kusinen igår och hunden i förrgår. Igår hade jag det väldigt bra med plugg i Norrfjärden med Henny och Anna och i lördags en välbehövlig filmkväll med Sunderbymänniskor (tack Izza för att du alltid tar tag i det). Om någon ville veta något mer ur mitt extremt intressanta liv så har jag träning om en halvtimme.

I fredags gjorde jag och Rebecca vårt och Emmas projektarbete (svenska och sociologi) och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser hur Rebecca skriver...
 
 
 
Cause it's beautiful people like you,
who get whatever they wantand it's beautiful
people like you, who suck the life right outta
my heartand it's beautiful people like you,
who make me cry'cause nobody else
could be nearly as cruel as you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0