It feels like I'm constantly playing a game that I'm destined to lose

Nu när jag tänker efter var det ett rätt så dåligt allternativ att göra bildinlägg från Egypten. Det blir väldigt tråkigt så jag hade velat gjort på ett annat sätt, men nu orkar jag inte göra om. Ni får stå ut med att det kommer inlägg med bilder sdom ni redan har sett sedan...
 
Jag har jättemycket att säga idag ska jag be och få tala om. Vet inte riktigt vad egentligen men jag måste få skriva. Jag bore ha lagt mig för typ två timmar sedan, efter att jag hade duschat efter den iskalla träningen. Jo ni, vi tränade ute idag. Förstår ni hur kallt det var?! Springa i -16 grader är inte toppen. Speciellt inte för mina luftrör som säger emot så fort de får andas in lite för kall luft.
 
En sak til jag borde ha gjort är att räkna matte. Vi hade det första provet idag som var ganska lätt, men det andra, som är på torsdag, är så mycket svårare så jag måste verkligen plugga och vara bombsäker för att ens ha en chans. Jag tar igen det imorn för nu är jag i alla fall klar med Egyptenbilderna. Har även hittat ännu mer spansk musik och hittat ännu fler fina rader i de gamla som jag inte hade sett tidigare. Åh, musik är verkligen inte bra när den är så bra. Den påverkar en så mycket typ. Att lite plingplong och lala kan få hela ens kropp att fyllas utav glädje.
 
Jag har kommit fram till att jag har hjärnbrist. Ja, alltså inte järnbrist utan hjärnbrist. Fast jag kan ändå inte ha det för jag tänker alldeles för mycket. Eller jag kanske inte ens tänker, jag bara...ja, någonting. Jag vill så gärna sätta vingar på alla mina stenar och låta dem flyga iväg. Så att de försvinner. Så att ingen behöver veta liksom, men det är svårare än vad jag trodde. Det tar onödigt mycket energi som jag behöver till annat. Jag måste sluta tänka och fokusera. Kom igen nu! bött itt iss värry hard när hjärta och hjärna inte vill samarbeta.
 
Bjuder på denna fina. Te doy mi corazon, Jag ger dig mitt hjärta.
 
 
 
Quiero decirte que no hay nadie más
 que no puedo dejar de pensar
y en ti es todo lo que pienso
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0