Hurghadamorgon Hemresa Stockholmskväll

1:a mars
I vetenskapen om att det inte skulle bli mat på länge och att det var den sista frukosten på Grand Seas blev det en hel del som vi åt i den varma solen.
Med dessa gjorde vi flera akttiviteter på hotellet. Bland annat en latindanslektion och volleyboll.
Vi sade hejdå till värmen och begav oss mot vårt kalla hemland
Denna fjällbild togs två minuter efter föregående vattenbild...
Avslutade flygresan med en tur över Stockholm i sin kvällsskrud.
 
Hoppas ni har orkat kolla på några bilder
från min och Emmas fantastiska resa!
Vet att det alltid är roligast för en själv att
titta på sådant här, men det är väl bra om
jag kan glädja mig och Emma haha!
(Måste tillägga att jag ju inte var hemma
när vi kom till Stockholm. Åkte buss från
21.45-06.00 till Umeå. 07.30-12.00 åkte
jag en annan buss till Luleå. Sedan var
jag hemma ) 
 

Kommentarer
Emma

Tur att någon av oss är duktiga på att blogga(a)<3

Svar: I know!<3
Sofia Kihlström

2013-03-09 @ 23:43:25
URL: http://teateremmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0