Cuando estás cerca, es difícil respirar

"Es algo más, algo que me llena." Det är något mer, något som fyller mig.
 
Ja, det är verkligen något mer. Jag är så farcinerad av musikens enorma makt att jag säkert tröttar ut er, men jag hittar liksom ingen logik i det. Varför musik? Vad är det som är så speciellt? Vad är det som är så speciellt att jag nästa har fyra hela A-4sidor med fina citat från fina låtar?
 
Om det är så att "duet" i rubriken (= När du är nära är det svårt att andas) är musiken så passar det väldigt bra med tanke på vad jag känner. Ibland kommer den där fina frasen, den fina melodin, något igenkännande eller vad det nu kan vara som gör att man bara tappar andan. Fast självklart kan det där "duet" var något annat/någon annan också.
 


 
 
Varför  just musik liksom?
Nu fick ni allt något att fundera på
medan jag har det bäst i Måttsund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0