But when I'm alone, no one hears me cry

Vilken dag det är, hur den än är, tumblr verkar ju ha allt. Att jag inte stött på denna sida förut. I'm in love, kind of.
 
Glad påsk på er förresten!
Ska bli så underbart att fara iväg från allt, speciellt när det är med denna fina flicka!♥
Åker imorgon till Kåbdalis, men jag sover över hos Henny idag. Haha mormor klagar på att jag har vänner för långt bort. Hon föreslog att jag skulle skaffa några i stan. Jo tjena, vilken tid lever hon i? Framtiden eller? Kan man bara skaffa vänner hit och dit? Fast jag skulle inte för alla pengar i världen byta mina fina, men utspridda vänner mot några andra. Aldrig! 
Sunderbyn, gammelstan, mjölkudden, björxsgatan, måttsund, norrfjärden, öjebyn, piteå, göreborg, gotland...ja och förlåt att jag har glömt var några bor, men vet ni? Jag gillar att resa och fram för allt, jag gillar er så det spelar ingen roll att min mormor tycker ni bor knasigt till. Dock hade det ju inte gjort någonting om man bara hade kunnat knalla över lite då och då...
 
 
Hoy te diga es mejor que huir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0