Vad är väl en Emma utan rosett?

Flickan som alltid annars har rosett, varför ska hon inte få ha det på sig egna student? Alla som känner finaste Emma skulle ju verkligen inte kunna tänka sig henne utan en rosett på självaste studenten så därför - kreativ som jag är - tog jag och kokade ihop en vacker liten sak hon kan ha.
 
För idag tar hon STUDENTEN!!!
(Och för er som inte visste det, jag är här för att se henne!)

 
 
Headerbilden tog min fina vän igår.
Jag märkte det inte ens, men när
jag sedan kollade igenom kameran
hittade jag denna och tyckte den
var så förtjusande somrig!

Kommentarer
sanna

Tack så jätte mycket, och du är så snäll som skriver det här till mig. Du har ju rätt i vad du skrev, ingen kommer bry sig om vad jag hade förut och jag har lärt mig av mina misstag och nu ska jag börja om på nytt och bara kämpa vidare.Framtiden är nog läskig för att man vet inte vad som kommer hända och dessutom blir man bara mer och mer vuxen och måste ta hand om sig själv och bara vara självständig. Bara det här året har gått fort, det känns som att jag började 9an igår :)

2013-06-08 @ 00:35:00
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0