På jakt efter ett hem till mina kjolar

20 kjolgalgar, 20 fina galgar, massvis med fler fina galgar. Till dem behövs självklart en stor, fin - och viktigast av allt - praktisk garderob. Sedan finns det ju en massa andra saker jag vill ha med mig hem efter dagens besök på IKEA är avklarat. En rullgardin som gör det mörkare kanske skulle hjälpa så man i alla fall någon gång kan sova - speciellt efter att ha rest och varit vaken i 21 timmar uppskattas mer än fem timmars sömn. En annan sak jag vill ha är ett ställe jag kan sätta alla mina grejer i. Till exempel en egen lägenhet hade inte varit så dumt.
 
 
Nu ska Sofia klippa av sig
sitt nötta hår och slösa pengar
på att göra det kort när hon vill
ha det långt bara för att det inte
vill hålla sig fräscht trots makalös
omvårdnad och otroligt lite påfrestningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0