Mitt livs mysterium

Jag, plattar inte, fönar inte, lockar inte, borstar inte när det är blött, vrider inte in det hårt i någon handduk, använder inte snoddar med metallsak, har inte tonat det sedan i åttan (det var andra gången någonsinn), utsätter det inte för massvis med kemikalier eller några andra påfrestningar - som jag är medveten om i alla fall. Jag packar in det minst två gånger i veckan, använder annars balsam, låter det självtorka...Visst, jag har permanentat det två gånger, men det var nästan två år sedan. 
 
Detta var då lite bakgrundsinformation för att ni ska förstå vad detta handlar om. VARFÖR BLIR MITT HÅR SÅ SLITET DIREKT NÄR JAG TYCKER ATT JAG INTE GÖR NÅGOT ANNAT ÄN SKÖTER OM DET?
 
I mars när jag klippte mig "Det är för att det är vinter och då blir det lätt risigt".
I måndags när jag klippte mig "Det slits när solen bleker det nu på sommaren".
 
Är det vädret jag ska skylla på? Jo men det blir ju lätt att fixa åtgärder mot. Annars nämnde frissören mitt hår i övrigt som en orsak till mina kluvna toppar. Eftersom att jag har så fina hårstrån och bra kvalitet på dem så syns det snabbare när min toppar blir nötta. VA?!! Är det tacket för att jag försöker ta hand om mitt hår? Jag som vill spara långt, men det gå inte speciellt bra för samtidigt vill jag ju fräscht hår så jag måste ju klippa det när det blir nött.
 

 
 
 
 
Det finns problem och
sedan finns det probelm.

Kommentarer
Lena

Sofia, du är så himla söt. Jag tycker bilden med kransen är jätte fin.

Svar: Åh, tack Lena! :)
Sofia Kihlström

2013-06-12 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0