Halva priset på Pingstkyrkans secondhand gör plånboken lättare

 
 
Oj så mycket fint jag har köpt idag! Fyra virkade dukar, ett virkat överkast, en kopp och två skrivböcker. Allt för 165 kronor!
 
Jag ska färdigställa mitt rum som jag håller på att storstäda och sedan kommer det säkert dyka upp bilder på allt fint. Åh, att jag aldrig kan låta bli att slösa pengar! Fast det var ju lätt värt pengarna och vi kan säga att jag verkligen behöver allt, hihi. Dessutom måste man ju få unna sig själv på något sätt i alla fall och jag trivs bättre i mitt rum när det är fint och känns som jag.
 
En riktigt högkvalitetsbild på mig och CC. Haha men bara för att jag inte har sett denna duva på alldeles för lång tid!
 

Bloggen är väl i stort sett färdigstädad
nu - för denna gång i alla fall. Känner 
jag mig själv rätt blir jag less ganska fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0