Roligare än det låter

Sju till två är inte så dumma arbetstider precis. Dock en aning jobbigt efter att ha varit i Kopparnäs/Norrfjärden/Piteå och kommit hem efter tolv dagen innan (behöver ju inte nämnas att jag somnade på Hennys golv...). Jobbar ju för Tekniska förvaltningen och det går faktiskt väldigt bra. Parkarbete är underskattat! Jag tycker det är väldigt roligt att gå runt med trimmern (bästa vän!!!)/gräsklipparen/krattan osv och göra det snyggt i omgivningen och att det verkligen syns att man har gjort något. Andra kanske inte märker det men när man lägger ifrån sig trimmern, backar några steg och ser ut över det hela så märker man att det har blivit riktigt snyggt - och det är jag som har gjort det. Det är roligt helt enkelt. Ännu bättre att jag fick en jättebra handledare (det bara hon och jag som jobbar tillsammans haha). Fast självklart ska hon ta semester efter en vecka så då får jag någon annan. Imorn ska hon bjuda mig på lunch. Jättegulligt tänkt så klart. Hoppas på en bra dag. Snälla?
 
 
Los Hombres de Paco, wtf??!
 
 
I hope that it will be fine.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0