Once again: Mission completed

Inga problem alls. Bara skönt. Gick in dagen efter och skrev klart brevet till Linda - endast! Sedan har jag varit datorfri. Dock ett litet problem är det här med träningar som läggs ut på facebook som jag inte kan se. Ska därför försöka få pappa att skaffa det så han kan ha koll på dem och jag kan vara utan dator. 
 
Annars har jag jobbat klart nu. Sista veckan i byn ägnade jag mig åt att köra elmoppe och köra med röjsågen 4+2 timmar varje dag. Toppen! Var jättenära på att få jobba två till veckor med timmanställning, men chefen hade precis gått på semester (typ några minuter innan!!) och kunde inte skriva på något anställningspapper. Surt! Fast jag är i alla fall garanterad en säsongsanställning nästa sommar om jag vill. Hade inte varit så dumt, bara nackdelen att det är jobb varje dag hela sommaren (utom helgerna) och jag har ju planerat att både tågluffa och åka till USA om jag har råd... Fast pengar måste man ju ha. Och för att få pengar måste man jobba. Ska i alla fall jobba här hemma de resterande två veckorna innan det bär av till mitt hjärta London.
 
Jobba, övningsköra och försöka njuta av att vara läxfri. Mål som ska uppnås innan denna sommar är slut.
Och ha det asballt i London såklart!
 
 
 
Snart ska jag bege mig mot staden
för att träffa fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0