Nostalgi på beställning el número dos

Först ber jag er klicka in här för att se lite fler nostalgibilder från fröken som beställde det av mig.
Oc här kommer alltså det hon beställde. Eller inte just de specifika blderna men ett till nostalgiinlägg. Hoppas att det inte blir repris av det förra inlägget. Dock är risken mycket stor när man har ett guldfiskminne.
 
Jag vet att du kommer älska början Hanna ;)
 
 
Fan en av de bästa kvällarna i mitt liv! Hade den aldrig funnits hade jag aldrig lärt känna fina Isabelle och Lina. Och hade jag inte lärt känna dem har jag inte heller lärt känna Tilda. osv..... <3
Och här med säger Sofia god natt. Eller i alla fall hejdå för detta inlägg.
 
Jag börjar med Hanna och slutar med Hanna.
Haha puss på dig fina du! Fast du verkar lite rädd?
 

Kommentarer
Lina

Du fångar ju verkligen gängets essens.. :-D

Svar: I know ;)
Sofia Kihlström

2013-07-30 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0