Mission possible

Datorjäveln tar alldeles för mycket tid så nu gör jag som sist - fast lite kortare tid - och lämnar den för några dagar. Kan dock inte vara en vecka denna gång för jag måste hålla koll på träningar så det får bli till på söndag morgon. I veckan ska jag jobba, jobba ännu mer hemma och övningsköra. Och försöka att inte tänka alltför mycket. (Good luck).
 
Nu är det ju i och för sig lite andra förutsättningar eftersom jag har blivit introducerad till Gleevärlden. Om jag får riktigt med abstinens får jag lov att se ett avsnitt den dagen. Måste även skriva på ett brev imorgon till Linda som ska över Atlanten ett år. Men internet = förbjudet!
 
Detta ska ju dock inte drabba er så jag har förberett arkivet med tidsinställda inlägg - varje dag. Vem vet, det kanske är fler än ett per dag. Fast ni behöver ju inte förvänta er några världssmarta ord, underbara bilder eller något annat underverk - bara inlägg som de brukar vara.
 
 
 
Alltså, inget internet.
Microsoft Word imorgon.
Glee i nödfall.
Ses på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0