Mission impossible?

Under Pixboxtiden ni vet, då var jag bannemig en riktig datanörd. Kunde sitta en hel dag framför datorn och bläddra bland bilder och sådant. Efter det blev jag duktigare och kunde med gott samvete fylla i "2-4" när frågan på enkäten löd "Hur många dagar är du går du in på datorn per vecka?". Nu däremot är jag inte lika bra. Nu hade svaret kunnat bli "2-4 per dag". Jag vet inte ens varför. Det tar några minuter att checka träningar, läsa de - ofta ouppdaterade - bloggarna som jag brukar läsa och sedan stänga av. Fast saken är den att jag blir kvar. Av någon anledning. Trots att jag har hur mycket som helst som jag vill göra så sitter jag vid datorn och går fram och tillbaka mellan kanske fem sidor utan att de händer något mer. Därför ska jag ge mig själv en utamning: Jag ska inte röra datorn fram till nästa fredag. Är det att ta i eller kommer jag klara det? Försöker fundera om det är något jag måste kolla fram tills dess men jag kan inte komma på något. Inga nya träningstider, inget annat nödvändigt... Nä men detta ska nog gå. Har en hel lista med grejer jag ska utreda och dessutom är det ju sommar! Inte ska datorn ta någon tid då inte!
 
 
 
Hur bilr det med bloggen då?
Ja, det lär vi väl se... Kanske
slänger iväg några tidsinställda
inlägg om jag hittar något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0