Mission completed!

Det var väl ingen jättebedrift rent utförandemässigt för det har varit väldigt lätt att låtit datorn ligga i en låda och vila. Däremot hann jag ju med så mycket annat - och somnade tidigare. - så det var ju bra.
 
Det har hänt en hel del sedan jag satte mitt lilla datorförbud förra torsdagen och mer kommer! Bara några saker jag har hunnit göra är att stå på loppis med Emma, vara på Emmas studentfest, spela två matcher - varav en som utespelare hela matchen minus 20 minuter, jobba hela veckan, haft hejdåkväll för Linda som åker till USA i ett år och mycket mer som mitt lilla minne inte har hållit fast vid. Igår introducerade Izza Glee och Supernatural för mig och jag kan bara säga att jag inte kommer ha något liv framöver, så bra!!! Mindre bra var väl att det inte blev mycket sömn för mig och det, i kombination med att vi, på jobbet, både åkte till Ersnäs och till Hertsön gjorde att jag somnade gång på gång i bilen... Hoppas jag håller mig på benen ikväll för då ska jag träffa två fina flickor vid namn Henny och Anna för att kolla läget på festivalen.
 
Just ja! Jag höll ju på att glömma den lilla detaljen att man faktiskt kan ha kvar kakan och äta den. Det blir så att jag, även fast jag inte skulle till en början, ska följa med 98:orna till Gothia och spela. Många anledningar till varför jag valde att stanna hemma först men det ska bli roligt att spela med dem. En av anledningarna till att jag inte skulle följa var att jag skulle jobba veckan efter, men jag fick ledigt. Ännu bättre var att jag fick jobba veckan efter vi har kommit hem istället.
 
 Ibland kan man faktiskt få allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0