Jag har rätt mycket med mig själv, precis som du

Jag har packat och stressat och packat och stressat och gjort mig helt klar för avfärd. TIll vilken nytta? Jag och mamma skulle sälja på loppisen i Kyrkbyn idag men så vaknar jag upp av väckarklockan klockan sju (även fast jag är ledig liksom!!!) också regnar det!!! Åh så less. Hade jag vetat att vädret skulle svika oss hade jag kunnat tagit det lite lugnt med packningen, städningen och fixat lite idag istället. Nåväl, nu har jag ju tid för annat idag. Fast jag vill ju sälja! Buhu. Ska väl läsa allt jag har missat under min datorfria vecka haha. För vissa bloggar läser jag faktiskt för att de är bra, inte för att fördriva tid.
Bland annat så älskar jag att kolla på denna människas bilder för hon fotar grymt, men jag måste visa er något annat än hennes foton. Alltså kolla på filmen. Kolla hela.
 
 
Fast några av hennes foton
finns ju med här i och för sig.
Sådan jävla känsla i dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0