It's so easy when you know the rules, it's so easy.

Träning idag. Träning med damjun imorn. Träning på tisdag. Träning på torsdag. Kanoners!
Denna vecka ser ut att bli bra. Ska träffa tre av fyra av mina fina beteendevetare imorgon och som sagt försöka övningsköra och jobba riktigt mycket. Förhoppningsvis kan jag hålla mig borta från datorn så mycket som möjligt, men det blir inget förbud denna vecka då jag kommer ha alldeles för dåligt samvete för att jag inte har proppat arkivet med tidsinställda inlägg. Så för bloggens och träningarnas skull kommer jag få kika in på både facebook och blogg.se i veckan. 
 
Men att slösurfa i mer än en
 halvtimme kommer inte på frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0