Ny bil på G

Mamma har varit duktig och kvaddat bilen så vi typ måste köpa en ny, men vi kommer väl behöva köpa en till om jag ska övningsköra... Min cykel är trasig. Jag vet inte hur jag ska ta mig till stallet. Det är jättefint väder så det skulle nästan vara roligt att åka dit. Jag borde åka dit, men jag ids verkligen inte gå. Inte för att jag har så mycket jag borde gör idag egentligen. Jag ska bara försöka skriva klart allt skolarbete (dvs allt jag inte gjorde ett på natten i förrgår medan jag väntade på att kunna somna). Bonita får vila idag för nu ska jag gå ut och försöka förstå mig på min kamera i manuellt läge. Finvädret lockar mig väldigt mycket, trots att det är kallt.
Min, som vanligt, högpresterande webkamera
 
När mörkret tränger sig på blir det skolarbete för hela slanten,
ingen dator men kanske tar jag en liten sväng med bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0