God (tidig) morgon Mvh idioten

Lägger sig tidigt för att kunna sova cirka tio timmar, men vad gör man då? Jo, man vaknar fem på morgonen. Absolut inte pigg, men inte kan man somna inte. Less.
 
Bjuder er på mig när jag agerar fisk
Nu taggar jag fågelshopping i Piteå med min fina vän Emma som kommer efterföljas med Chai på Wayne's i Luleå (tag 2 för 1) och sedan Inpuls. Ska kanske köpa denna underbara klocka.
 
Kanske därför jag vaknar så tidigt?
Som när man var liten och det var julafton.
Man var så förväntansfull, hihi
 

Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Gud så fin klocka. ♥

Svar: Ja, visst är den. Den var dock slut men jag köpte - hör och häpna - en ÄNNU finare!♥
Sofia Kihlström

2013-01-04 @ 14:53:51
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0