Bussen i mitt hjärta

Det är så otroligt härligt att åka buss. Jag fullkomligt älskar det, och inte vet jag varför. Att få sätta sig en morgon på bussen (fönsterplatsen såklart) med Ollys eller någon annans ljuva musik i öronen är bland det bästa jag vet. Jag gillar inte vardagsmorgonar, men tiden i bussen gör allt så mycket bättre! När man sitter på väg hem från skolan skulle jag gärna bott mycket längre bort - Råneå eller Piteå kanske? - bara för att få åka mer buss. Ojojoj vad jag gillar dig bussen. Jag åker så gärna med det trots/om jag får körkort.
 
Jag brukar fundera på om jag någonsin
skulle ägna en hel dag till att åka buss.
Eller i alla fall åka till ändhållplatsen
någon gång, bara för att få åka längre

Kommentarer
sanna

trodde jag var ensam om de! hahah :)

Svar: Nejnejnej! Alltså visst är det härligt :D
Sofia Kihlström

2013-01-08 @ 02:09:12
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0