Två kesellatips

Proteinrikt, utan socker, gott, mättande. Lättkrsella (samma sak som kvarg) är så väldigt mumsigt så jag tänkte ge er två tips på vad man kan ha det till.
 
1. Ett utmärkt alternativ till pannkakstårtan istället för grädde. Mellan pannkakslagrena kan man även ha banan och bär av något slag, mums!
 
2. Efter tränngen - eller när man vill. Jag brukar frysa ner små burkar med kesella, frön och bär som jag sedan tar med när jag till exempel morgontränar så man kan äta frukost direkt efter att man har duschat. Kom bara ihåg att ha den i en påse så det inte rinner ut. Jag lovar, blåbär i väskan bland skolböcker är inte roligt...
 
Jag säger att naturell kesella är gott,
INTE den smaksatta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0