Sushi for the win!

Nu sitter jag formodligen och pluggar som en idiot inför sociolgiprovet som kommer nästa vecka. Tänke därför bjuda er på ett tidsinställt inlägg med lite olika bilder från min födelsedag.
Pengar till resan, fina kort, årskort på Inpuls och världens sötaste rådjursask från mormor, bara för att jag tyckte den var så söt, hihi
Tre kuvert från mamma och pappa med
1. En resa till Stockholm för att se Sverige-Argentina (förhoppningsvis Zlatan och Messi)
2. Lite shoppingpengar till resan
3.Lite pengar de har sparat till mig i aktier och av barnbridraget som jag ska förtsätta ha undanlagda.
 
Lite födelsedagsfrukost med egenpressad apelsinjuice,
sushimiddag,
presenter.
En fin dag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0