So this is what it feels like, being at the right place the right time

Tack fina, fina, underbara, vänner för en bästbäst födelsedag!
 
Vi började dagen på Area 66 och spelade Lazergame
(kameraskygga Hanna var även med)
Sedan åkte vi hem till mig och de gav mig äckligt mycket fint (som jag lägger ut en annan dag)
Bjöd dem på min tårta och den gick hem som tur var!
Vi spelade "...Det borde man ju veta", men vi sa inte som de lovade på beskrivningen; att man skulle få höra sig själv säga "det borde man ju veta". Vi sa mer; "ofta man ska veta det?"
 
Henny och Anna sov över. Nästa dag kom även Rebecca och de hjälpte mig att äta upp tårtan så jag slapp göda mina föräldrar. Vi hade det även väldigt roligt på Hemängskullarna med de andra småbarnen från byn.
 
Förutom presenter gav de mig såklart
mycket skratt och en väldigt fin stund.
Vad skulle jag vara utan er?
 
 

Kommentarer
Anonym

asså näääää...snälla du jag ber dig på mina bara knän kan du inte ta bort mig från den där bilden med marcus o izza...? snälla

Svar: Varförrrrrrrrrrrrrr? :(
Sofia Kihlström

2013-02-04 @ 16:45:18
Hanna

oj jag glömmer alltid o skriva namn men de va från mig iallafall...snälla??

Svar: Haha, nä det kunde jag ju inte lista ut ;)
Sofia Kihlström

2013-02-04 @ 16:45:48
Anonym

Jag ser ju halvt drogad ut

Svar: om du vill såra mitt hjärta så gör jag väl det då...
Sofia Kihlström

2013-02-04 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0