Present

1.Skrev ut sidor
2.Klistrade ihop dem två och två (var osmart nog att inte skriva ut dubbelsidigt)
3."Band ihop" sidorna med nål och tråd
4. Plastade fast bilden på framsidan
5. Klippte ett fönster i tyget till framsidan där bilden skulle titta fram
6.Klädde in kartongen, en fram- och en baksida
7 och 8.Sydde fast sidorna på ett band som jag sedan limmade fast på insidan av pärmen i bokens "rygg"
9. Limmade ihop fram- och baksidan med varandra (för att den inte skulle bli så stel så satt jag ett "gångjärn" i form av en tygbit)
10. Ge bort den till en fin Lina
 
 
Första gången så det blev ju inte jättefin.
Visste liksom inte hur jag skulle gör allt så
jag kom på det eftersom och då blev det lite knasigt
 
 

Kommentarer
sanna

Nä, gud vilken smart grej! Fin blev den också! :)

Svar: Tycker det är så roligt att ge bort personliga grejer :) Aww, tack!
Sofia Kihlström

2013-02-14 @ 22:41:21
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0