Åh, när väskorna packas

Tänk, i tio år - om inte mer - har vi planerat detta.
"När du går andra året Sofia, och jag tredje året på gymnasiet så ska vi åka utomlands tillsammans"
Ja, så brukade det låta. Själv trodde jag inte riktigt på det. Att vi skulle genomföra det. Jag tror det mest var Emma som drev på det hela, men nu är jag så sjukt taggad att det finns inte! Snart bär det av och det är först nu, när jag springer mellan min gröna resväska och garderoben och packar ned alldeles för mycket kläder, som jag verkligen förstår det. Vi kommer ha det bäst, trots att en del av tiden kommer spenderas med matteboken.
 
Åh, vi kommer ha det så bra.
Bästa Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0