Nyårsnaglar på gång

Tyvärr så är dessa sorters bilder de enda jag kan bjuda på, hellre en dålig bild än ingen bild alls.
Detta är det närmaste i sminkväg jag kommer: nagellack. Nu under lovet så har jag i alla fall lyckats spara ut långa naglar. Långa för att vara mig. Det finns flera anledningar till att saxen och filen kommer fram så fort naglarna börjar växa en smula. 1, jag kan inte spela fiol med långa naglar - inte ens korta, de måste vara jättekorta. 2, jag tycker det är så äckligt! Eller alltså, det är inte äckligt att se på/att andra har, men jag gillar inte att liksom ta på saker med långa naglar. Inte heller se på dem, om jag inte har nagellack det vill säga. Om jag målar mina naglar blir allt genast mycket bättre! Fråga mig inte varför, men så är det så därför ägnar jag lite av denna kväll åt att försöka göra något fint. Inte för att jag ens kan måla dem vanligt, men så klart ska jag ge mig på saker som har alldeles för hög ribba för mig och sedan jämra mig över att jag bara misslyckas. Sofia i ett nötskal. Förresten är jag lite nötfärgas idag. Eller något sådant. Medan andra har nyårsklänningar, har jag mössa och träningsbyxor. Yey!
Idag har det inte hänt så mycket egentligen. Igår däremot sa jag först hejdå till min Emma och sedan umgicks jag med en fin vän kallad Marcus, vilket uppskattades mycket  från min sida. Spöade honom i kortspel. Hela tiden. Eller... 
Nåväl,
Hejdå tvåtusenfuckingtretton!
 

Kommentarer
Delle

Görsöt brud!

2014-01-03 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0