Ta bort alla ord du vet vad jag menar

Just nu känner jag en extrem saknad. Vet inte var sommaren tog vägen men det känns som att det var en evighet sedan jag träffade min saknade vän. Dock har jag faktiskt stöttpå henne två gånger inom de senaste fyra dagarna... Nåväl, min saknad kommer i alla fall släckas om några minuter då jag och finaste Emma ska cykla till stan och bara ha det mysigt. Åh som jag längtar efter henne!
 
 
Om du var ett hav så vore jag en våg
Om du var himelen så skulle jag har vingar
Om du var ett regn vore jag hav och land
Om du var musik vore jag en sång
Om du var vidderna skulle jag va vinden
För jag skulle inte var nånting om du inte fanns
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0