Inte som man har tänkt sig

Jag tänkte lägga upp mitt lilla pyssel som jag höll på mig innan vi åkte till London, men efter att jag hade loggat i på blogg.se så gick jag snabbt upp på vinden för att hämta ner mina Sylvanian families möbler för att jag så småningom ska skaffa ett vitrinskåp och skapa mitt egna Sylvania. Jag blev som ett barn på julafton! Herregud så mycket jag har! Jag hade helt glömt bort de flesta möbler så det blev lite som att jag fick massvis med presenter. Enda sedan jag har slutat leka med dem har kärleken ändå alltid funnits där och jag har velat ha allt framme för att de är så otroligt söta. Dock sätter en sak stopp i hjulet - allt damm! Det tar över tjugo minuter att damma alla familjer och om jag har hus och möbler framme så blir det ännu mer. Fast så småningom ska jag som sagt skaffa ett skåp för att ha min samling i. Efter denna Londonresa har jag 98 figurer och fler ska det bli! Har nämligen tänkt gå med i klubben haha. Det låter ju lite töntigt, men låt det vara det för jag vill fortsätta samla på dessa små underverk och så här säger klubben själv:
Mina sju nyaste tillskott till samlingen
 
Hihi så söta de är!
 

Kommentarer
Lena

De är så söta att jag nästan skulle vilja börja samla själv, men jag har ju mina änglar.

Svar: Det börjar bli dags att räkna dem...hehe :)
Sofia Kihlström

2013-08-26 @ 10:46:05
Amanda Jonsson

Åh gud vad söta! Såna har jag aldrig sett förut.
Tittar in på din blogg då och då och inser hur mycket jag tycker om dig. Vi är lika på något sätt du och ja. Vill så gärna träffa dig men jag är bäst på att säga: VI MÅSTE SES och sämst på att faktiskt SES. tiden går så fruktansvärt fort. sommaren rusade förbi i jobb, nu har tiden som arbetslös rusat förbi och vips är jag i ett nytt jobb igen. Men vill inte att du ska tro att jag inte vill ses, jag har bara så mycket jag vill prioritera att det inte blir någonting tillslut...

Svar: Erkänn de är underbara!!Åh Amanda, jag tycker om dig med! Jag är inte heller så värst bra på att verkligen ses så vi får kanske ha det som ett mål haha, för jag vill träffa dig också. Måste ju komma och hälsa på dig på Théshoppen i alla fall :) Nä men allvarligt så har vi varit väldigt duktiga på att säga att vi skulle träffas i sommar, men minst lika duktiga på att inte träffas, men jag förstår precis vad du menar med att man vill så mycket och i slutändan blir det ingenting för man vet inte var man ska börja typ. Kram på dig fina du!
Sofia Kihlström

2013-08-28 @ 12:54:42
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0