'Cause you're the only one, who can turn me around when I'm upside down

Åh jag blir så arg på mig själv!
När jag mår bra börjar jag ifrågasätta varför. 
Varför gör jag det?!!
Är det så jävla svårt att acceptera och bara vara?

Jag är ju allt bra konstig. 
Nåväl, det är toppen just nu i alla fall och jag har nyss kommit hem från träningen där vi sprang trehundringen (50m+100m+150m x6). Alltså det där löptestet vi sprang för några veckor sedan och det gick bättre än sist vilket var mitt mål, men det kan bli ännu bättre till nästa gång. Sprang lite lätt innan träningen för att bli ordentligt uppvärmd och jag kände mig lätt som en fjäder! Fantstiskt! Sprang backintervaller i fredags, åkte inlines i lördags, tränade och sprang intervaller i söndags och samma på måndag och tisdag. Vilade helt igår och idag var jag alltså på topp så min planering fungerade. I'm proud! 
 
Det är topp angående allt annat också för den delen och imorgon blir det tredje träffen med fina människor denna vecka, ännu mer toppen!
 
Träffade nyss min fina Emma och hennes Mange som knackade på genom fönstret. Känns som att det var en evighet sedan jag träffade min bästa Emma, trots att det "bara" var fem dagar sedan.
 
Älskar dig så mycket min fina vän, miljoner varv runt jorden och tillbaka. Och lite till.
 
 
Allt blev genast lite mer på topp.
Nu kommer jag sova gott och
morgondagen kommer bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0