There are good days, there are bad days

Wihooo, vaknade halv åtta igen!
Har snart halsat i mig en liter te för att jag överskattade mitt imunförsvar igår när jag drack från min kära halsonda Emmas glas igår. Jaja, är huvudet dumt får kroppen lida. Jag får i alla fall dricka ur min underbara fågelkopp. Jag inhandlade ännu en till i min fina koppsamling för igår, efter att jag frivillig surplat i mig bakterier och efter att jag och Emma lagat en väldigt god lunch så kom Amanda och plockade upp oss med bilen. Vi åkte till Boden (av alla ställen!!!) men det var för att vi skulle på en finfin secondhandaffär bland annat. Dock var inte Boden riktigt på vår sida, men efter att vi kommit två timmar innan öppningsdags (öppet 17-20, varför?!), orienterat oss till Röda korset som hade lagt ned, hittat till nästa Röda korset och bokstavligen rammlat ned till det som var möteslokalen om man behövde hjälp med asylansökan, gått in en sväng på Coop och sedan handlat några fina saker på Dollar$tore hade klockan äntligen blivit 17.00 och vi fick komma in i typ secondhandparadiset. Vi hann inte stanna så länge men jag fick som sagt med mig en fågelkopp och även en väska som jag sådär impulsköpte.
 
 

 
 
 
Snart bär det av till Piteå för
en natt hos Emma och än så
länge ser det ut som att alla
för en gångs skull kan komma.
Ska se till att få massvis med
bilder och jag kommer typ
klippa av Emmas hår om hon
inte vill vara med på någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0