There are days when I'm OK, and for a moment I find hope

Det var finfint hos Emma (PiteåEmma) med tvåkommafem andra fina personer. Först en timme i solen Piteås fina stad med Kopparnäs fina Henny eftersom Anna missade bussen. Vi orienterade oss ganska bra till Emma dit Rebecca kom lite senare och då började vi med våra projektredovisningar. Rebecca åkte typ hem direkt och då började vi med tacosen. Sojafärs är något jag måste köpa hem för det var ganska mycket godare än quorn. Såg även hockey, åt och bara var. Helt toppen! Har inte sovit så skönt och så många timmar på jag vet inte hur länge vilket gjorde att jag var pigg när familjen blev bjudna på hemmagjord sushi hos Emma (Sunderby-/GotlandsEmma). Mysigt som vanligt och jag får det inte sämre idag när finLina och finEmma kommer och lagar middag med mig. Dessutom ser jag hocvkey just nu och är nästan klar med renskrivningen av naurkunskapen. Det dåliga är att Luleå ligger under och att jag inte har redigerast bilderna från Emma (PiteåEmma), men annars är det toppen! Lovet har varit lika så.
 
Så här kände vi typ under hela tiden vi pluggade
<3                                                                                                       
Såg Luleå besegra Färjestad med hjälp av projektorn på den stora väggen
När vi skulle hem ritade Emma oss en karta så att vi skulle hitta
Vi fick träffa Justine efter flera månader av frånvaro
 

 
Nu ska jag ta och göra om designen lite.
Så om det ser helknasigt ut så vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0