Nostalgi på beställning

Efter en förfrågan av Lina kommer här ett riktigt nostalgiinlägg från konfirmationen och Kråkbergstiden.
Jag tog inte bara standardbilder, men det var meningen.
Inga klagomål om ert utseende, tack!
 
Pass på, här kommer 66 bilder enda från vandringen med klassen i åttan till skolavslutningen i nian!
Kåbdalis med skolan                                       
Konfirmationsläger i Munkviken. Sommaren mellan åttan och nian
Konfirmationen. Vi spikar upp "Jesus" på korset.
Fjällvandring i Abisko med niorna på skolan 
Jag vet att jag är drogad. Förlåt då!             

En höstdag utanför matsalen. I bakgrunden kära A-huset.
Sista veckan (?) på denna märkligt formade skola.
Baldags med en sjujäkla förfest hos Tilda!    
Skolavslutning på Kråkbergsskolan. På något sätt klarade vi oss igenom högstadiet.

Kramkalaset började
Ledsen att säga det 9C, men jag saknar er inte ett dugg (med två undantag)
 
Jag blev ju själv helt fast
medan jag sökte bilder.
Jag saknar väl inte
högstadiet precis,
men vännerna,
lunchrasterna,
konfirmationen,
/NOSTALGISK!
 
 

Kommentarer
Lina

Perfektion

2013-04-28 @ 22:01:31
Elina

ÅÅH! Sofia, de är så kul att se tillbaka på gamla bilder! Så små alla var! ;)

Svar: Ja visst är det :D Haha ja, fast jag tycker typ jag ser äldre ut där än vad jag gör nu xD
Sofia Kihlström

2013-04-29 @ 06:42:53
Hanna

haha ååh vi måste verkligen ha den där bildkvällen! :D

Svar: jaaaaa :D
Sofia Kihlström

2013-05-02 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0