noll insperation

Vet inte vad jag ska ha för rubrik,
Vet inte vad jag ska blogga om,
Vet inte vad jag ska skriva om i skolan.
Jag vet ingenting! Jag har absolut ingen insperation till någonting. Dessutom har jag en gnagande känsla av att jag kommer hamna efter i allt i skolan om jag inte rappar på OCH jag kommer bli så utstirrad på våra konserter om jag inte tar mig i kragen och blir bättre på att spela (och köper en hel stråke och ett skönt axelstöd).

Oj vilka problem jag har, och här sitter jag och bloggar. Nä nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv. Bonita går bra nu och nästa vecka kommer även träningen bli mer kontrollerbar då det bara är jag som bestämmer över den (fotbollen slutar alltså...).

Ser ni, helt utan insperation. Jag som blev så pepp på att fota höstbilder när jag cyklade hem från skolan idag, och jag såg, till min förtjusning, att det hade spruckit upp och istället för de trista regnmålnen var en stor sol. Nu är jag inte alls sugen på något annat än att bli klar med allt skolarbete, och dessutom väldigt sugen på att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0