bloggar för att jag är glad

Jag gjorde bort engenskaprovet på typ en kvart (jag brukar alltid sitta hela tiden ut!!!) och jag är helt säker på att jag kommer få minst D (annars blir jag så grymt grymt besviken, fast jag hoppas på bättre resultat än förra)
Vi hade ingen spanska så jag slutade skolan kvart över 10 (eftersom jag gick när jag var klar med provet)
Jag har varit och sprungit
Jag äter god lunch just nu
Jag ska till stallet
Jag ska spela lazergame ikväll när det är fotbollsavslutning
 
det dåliga denna dag är väl att jag inte kommer få något träningspris för flest träningar som förra året eftersom jag typ har missat fem stycken eller något :( (jag tycker det är ett väldigt fint pris att få för...ja, jag vet inte riktigt men det kändes bra sist i alla fall xD)
 
typ lite sådär härligt äcklig efter att ha tränat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0