om att glömma bort viktiga saker

Jag hade världens insperation till ett inlägg - låter som att någon brydde sig, hah - men nu när jag sätter mig för att skriva några kloka ord är de som borta.
Det mest irriderande - okej, kanske inte mest... - är när man har något viktigt eller smart som på något sätt ska förmedlas ut som man sedan glömmer! Man försöker och försöker att dra upp detta någonstans djupt innifrån men det ligger bara där och retas. kommer det någon och påstår att 'det kanske inte var så viktigt, då hade du aldrig glömt det'. Klart som korvspad (vad är det för liknelse egentligen???) att det var något viktigt! Jag kan väl glömma det ändå, eller hur? Det är ju de viktiga sakerna man glömmer. Saker som vad en mitt fotbollslag, när jag var 10 år, hade för regestreringsnummer på bilen är väl inte till någon nytta att komma ihåg, men inte glömmer jag det inte. En lysande idé som ploppade fram under kvällen angående ett skolarbete eller vad jag skulle berätta för min kompis flera mil bort, de däremot har en otrolig förmåga att smita när man som bäst behöver dem!
 
det värsta att glömma måste ju ändå vara drömmar. eller?

Kommentarer
Anonym

Välkommen till min värld hahaa

Svar: Ahaha nu förstår jag vem du är ;) Du har en annan IP-adress än du hade förr. Den lärde jag mig eftersom du aldrig skriver namn!!
Sofia Kihlström

2012-10-19 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0