När mörkret tränger på

Redan vid två börjar det skymma. Inte okej alls. Då tröstar jag mig med att lysa upp mitt lilla kryp in med lite nygamla, fina saker. Sådant piggar verkligen upp mig, att få fixa och dona, göra det hemtrevligt......
 
 
Före jag inhandlade mina nya gardiner från secondhand
Så oerhört mysiga! Den gamla kistan bredvid min fotovägg gör ju inte saken sämre. Jag stormtrivs!
Passade även på att ordna om lite bland mina fina fåglar (alltså inte de två finaste med hjärta, hjärna osv) utan de lite stelare, men dock väldigt älskade ändå.
 
 
När det är så här mysigt gör det inte så mycket att det är mörkt,
men det får gärna vara ljust när jag är i stallet.

Kommentarer
Nelena

tack så mycket!
Ne engelska är inte så kul när man läser c och b kursen samtidigt på gymnasiumet. Hur gammal är du?

2012-11-11 @ 09:57:06
URL: http://nelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0