Är detta slutet på vår resa?

För bara några dagar sedan insåg jag hur rädd jag måste vara  om mina mobiler då det nästan inte finns några knappmobiler att köpa.
Då tänkre ni 'mobiler' -har hon flera????
'knappar' -har hon ingen touche/smartphone?
 
Då mina kära, fåtal läsare ska jag visa mina fina
Dessa har nu slutat fungera - bägge två! Nokian råkade jag klämma i bildörren och den gröna har bara gett upp - trots att den fungerade perfekt för en vecka sedan... Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
 
Jag vill inte ha någon touche!!!

Kommentarer
Anonym

Kolla blocket:))

2012-11-04 @ 22:35:16
Anonym

Kolla blocket:))

Svar: Jo jag bordde väl göra det men jag har hittat några billiga och bra på Elgiganten :)
Sofia Kihlström

2012-11-04 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0