home!

Är hemma från Gotland nu och har genomlidit en skoldag av tre denna vecka. Tänkte bara meddela att jag lever för den som undrar och slänga in en bild på min fina kjol <3
fanns inte på internet så det blir en kass bild...

Har även äntligen bestämt mig - jag ska försöka att inte äta kött förän till sommarlovet. Hur det blir sen får jag väl se då men det känns intresant att se om jag klarar det. Dock ska jag göra som Henny och äta fisk.
Önska mig lycka till!
Glöm föressten inte att fråga i min blogresponse. Känner mig ganska .... ja vad ska man säga? 4 Frågor och alla från blogresponse.... Fråga vad ni vill bara, det går ju dessutom att vara anonym!

Nu ska jag dra iväg till repetitonen inför morgondagens konsert. 3 timmar fiol står på schemat för min kväll, men det går nog bra för är ju trots allt med världens härligaste gäng!

Kommentarer
annonym

Hej hej Sofia. Du är väldigt cool eftersom du umgås med din otroliga, fantastiska, super coola, as roliga, helt underbara kompis Isabelle! puss o kram / annonymous

2012-05-03 @ 13:49:54
Hanna

Åååååå jag blir så avundsjuk när jag ser din header, jag vill också åka till London din lilla skit som ska till Irland också... </3

2012-05-08 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0