hästar stråkar och bollen

Halojjsan!
Ett tag sedan - som vanligt.

Ska snart dra iväg på träningsmatch mot G-stan här i regniga byn. Har suttit och pluggat sedan jag kom hem så det ska bli en skön omväxling. Hoppas dock att jag inte är allt för seg sedan gårdagen. Pumpade kroppen på ett BodyPumppass igår 07.00 vilket har gett sina resultat. Inte nog med det så sprang jag som en dåre till hållplatsen på andra sidan hammaren på morgonen då jag vaknade 4 min innan bussen kom till min hållplats. Nyvaken med storväskan och springa är ingen bra kombination måste jag då tipsa om.
Stallet och finhästen besöktes efter skolan som vi fick sluta tidigt liksom vi fick idag. Köpte nya orkesterskor på kvällen eftersom mina är spårlöst försvunna. De var dock lite sandfärgat på en del av skon som jag målar svart just nu. Hoppas det ser någorlunda fint ut annars vet jag inte vad jag gör...

Imorn blir det sista ridturen innan Irland och även sista passet på Inpuls. Tänkte att jag får ju köra hårt nu i veckan eftersom jag inte vet hur jag kommer kunna träna där borta. Fast det är väl bra med lite vila för min höft/seda magmuskel som aldrig vill bli bättre. Troligen någon inflamation men jag ska och undersöka det efter Irland. Det känns så frustrerande att jag inte kan göra det jag vet att jag kan bara för att den tar emot.

Ojojoj, nu är det strax match men jag kanske skriver något imorn. Får se hur mycket jag har att göra. Annars skrivs det här 17-18 maj!
Beso<3


Kommentarer
Hanna

Sv: de e faktiskt bara bilden där min kamera syns som jag tagit med systemkamera, resten är tagna med antingen min eller pappas Iphone hehe x) ;)JAAAAA jag vill hoppa in i din väska o följa me!! <3

2012-05-11 @ 16:13:16
URL: http://hannasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0