så dåååååligt!

Har varit på LF idag och se dem gå mot semifinal när de plötsligt slutade spela. Sjukt less att de förlorade!
Får väl ta ut min ilska på plan imorn för jag är galet taggad i matchen mot Lira. Har inte rört på mig speciellt mycket sedan tisdags. Onsdagens träning gick inge vidare på grund av min himla höft, torsdagen skulle bli en lugn ridtur i skogen för att försöka bli bra till imorn men det slutade med en skenande häst med mig på - barbacka. Idag hade jag taggat löpning på idrotten men även det fick jag skippa för att förhoppningsvis kunna spela imorn. 80 min icke så aktiv badminton är inget jag föredrar som idrottslektion eftersom man vill bli trött.

Det som har varit bra då. Historieprovet är över och det kändes helt ok trots att jag som vanligt skrev massvis med bajs.Vi hade disskusioner på¨engelskan idag - ni vet sådär sitta-i-ett-litet-rum-och-prata-med-andra-med-en-lärare-som-stirrar-disskusion? Det gick i alla fall jätte bra för jag suger verkligen på engelska! Vi fick även tillbaks idrottsprovet idag men lite surt kändes det ju när man missade en poäng.

Måste även hylla min fina klass som jag är så glad att jag fick i utbyte mot högstadieklassen!
Nu är jag på gött humör, bara jag kan spela imorn. Men jag ska plocka fram mitt stoneface med skyhög smärttröskel!
TAGGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0