myggor, myggbett och ännu mer myggor

Tillslut så kom de förbaskade myggorna vilket har resulterat till 28 myggbett på vänstra smalbenet och 24 på det högra. Alltså nästan 60 myggbett bara på smalbenen.

Mer än att ha fått myggbett så har jag för första gången lyckats köra en bil. Ytterst lite men jag ska köra mer imorn efter jobbet. Deassutom har jag:
•badat i Torne älv 3 gånger på tre dagar
•sett Kompis tamlat ut ur båten
•haft det underbart med släkt på mitt hjärtas ställe i Kuoksu
•jobbat och blivit ledsen för att jag snart har semester (!)
•bundit en midsommarkrans
•fotat en massa som snart kommer upp på bloggen bara jag laddar upp bilderna på datorn

Nu har jag ätit lite jordgubbar efter träningen och nu bär det av först till tandborsten, tåhävningarna och balansplattan och sedan till min härliga säng. Ni kan även räkna med att min bok kommer att öppnas. bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0