Lyckan är stor när solen kommer fram...

...och olyckan lika stor när den försvinner

Tänkte bara skriva lite kort innan jag sneddar över till min Emma som fyller 18 år idag. Grattis grattis <3
Som ni ser är det förjävligt här på bloggen men jag måste ändra allt.
Det kommer förhoppningsvis se bättre ut sen men ni får stå ut...

Träningen igår blev lika lugn som jag hoppats på att den inte skulle bli men det var faktiskt roligt ändå med bl a fotbollstennis som jag och Lisse var kungar på. Till de sista matcherna då.,.Från allsvenska hamnade vi slutligen i botten.
Jobbet idag var roligt som vanligt men dock mindre tungt vilket gjortde att jag kunde köra mitt hantelprogram när jag kom hem. Plockade blommor i drygt två timmar inför imorn och efter lunchen fick jag ett specialuppdrag som skulle slutföras och sedan fick jag gå hem för att min handledare tyckte att jag hade jobbat så bra. Fast det gjorde jag ju inte, normal som jag är, utan jag fortsatte jobba och personalen skrattade åt mig. Tillslut övertalade min handledare mig att åka hem så det blev att jag slutade en halvtimme tidigare.

Ska som sagt till Emma snart, bara hon kommer hem någon gång...

min goa' flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0