Hägnan in my heart

Jag bokstavligen älskar att jobba på Hägnan! Vara ute hela dagen (=man kan lyckas få lite färg när solen nu tittar fram), umgås med lite djur och kroppsarbeta. Kan det bli bättre?

Efter jobbet idag så körde jag mitt hantelprogram, åt middag, åkte en snabbis till stallet och min fina som förhoppningsvis får nya skor snart, övningskörde och snart ska jag träffa min fina Emma och ta en prommis i byn med Glory. 

Snart kommer bilderna från midsommar bland annat för de har i alla fall kommit in i hårddisken nu. Jag orkar för tillfället varken lägga in dem eller fixa bloggen men det blir väl när jag slutat jobba (som är imorn :'( ) om vi inte lyckas få så att jag får jobba mer. Man får väl hoppas!

saknar dig så otroligt...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0