VARNING för uttråkning

En helg i Kuoksu kan inte bli annat än rätt!
Kom dit ganska sent så det hände inte så mycket. Morgonen därpå var jag duktig och for ut med inlinsen på vägarna i en haltimmen och det var länge sedan kan jag säga men tekniken fanns där någonstanns. Dock märkte jag att det inte var mina utan mammas så de var lite stora men då blev det bara mer träning för benen. Jobbade resten av dagen på gården med sly och alla dessa gräsmattor som måste klippas. Och inte är de ju platta precis. La ut nät med pappa på kvällen och tog sedan ett välförtjänt bastubad och där med ett dopp i älven.

Söndagen var ju inte precis sämre. Sprang med Kompis i 45 min, hoppade i älven och for sedan ut med båten med pappa och drog upp fisk i den gassande solen (okej, liite överdrift). Testade även att ro (liksom jag gjorde på lördagen) vilket inte gick så lysande men pappa envisades med att jag skulle fortsätta. Körde även bilen hem en bit och fortsatte kilppa gräs när jag var tillbaka. Lunchen åt vi ute på gräsmattan, vid älven och den bestod av den nyfångade fisken som vi grillade på öppen eld, mums!

Här hemma storstädar jag mitt rum, förutom den tiden jag spenderade på stan med fina Izza, Lina och Tilda. Fick med mig en underbart söt blus från Vila för endast 75:- !!!
Blev ingen träning idag pga min höft som har blivit sämre. Nu strålar det typ ut i hela benet så att det krampar lite som det vill.

bildlöst och boring- ska ej upprepas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0