nattprommis

Nyss hemkommen från en nattprommis från Lina vilket gör att jag inte är speciellt trött. Lilla fina Aya (Tildas marsvin som jag har tills imorn) verkar inte heller speciellt trött utan dricker från den högljudda vattenflaskan för fullt. Söt liten sak :*

Appropå söta saker så fanns det massvis av dem på Hägnans sommarmarknad som jag, mamma och pappa besökte idag. Tjööööötade med lite folk, kollade runt och ville bara ta grästrimmern och ta bort allt långt gräs. Måste fått någon arbetsskada eller nått men jag är ju helt fast vid det jävla jobbet som jag bara fick ha i tre förbannade veckor!

Nåväl, efter det cyklade jag inte hem med de andra utan till Storheden för att checka garageloppisen som fanns där men inget föll mig i smaken. Träffade även min Emma och bestämde dejt utanför coop kl 4 vilket medförde att jag cyklade hem, hämtade rena kläder åt Emma, packade träningskläder och allt i en stor ryggsäck och åkte iväg med den på ryggen och med inlinsen på fötterna. Kom precis i tid tills Emma slutade och då for vi till Inpuls som hade stängt vilket gjorde att jag för första gången satt min fot i Shoppings Inpuls som var väldigt fint. Åt på en kvart och åkte sedan till Lina. Där hade vi det roligt som vanligt och jag körde för första gången i mitt liv kurragömma med dunk bland höbalar, haha. Träffade även fina Vevvo som jag inte sett på läääänge.
Nu ska jag se om det finns några snuttar från dagens OS innan jag kryper till kojs i mitt städade rum.
Natti!

länge sedan var det sedan jag träffade Evelina! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0