löften

Jag måste ju vara sjuk i huvudet eller nått...

En fin dag som denna börjades med frukost i solen och snart cyklar jag iväg till Hägnan. Jag ska verkligen försöka tigga till mig lite jobb, jag dör annars. Tänkte fara till stallet men jag gick dit igår och Bonita har ännu inte fått sina skor så jag tar nog springturen dit imorn kanske för det är ju höstsesongens första träning ikväll så man vill ju vara pigg. Annars har jag tränat riktigt bra under det 1 och ½ långa uppehållet och nu har jag bestämt mig att vara lika duktig som förra hösten. Jisses vad jag tränade! Det tyckte jag inte då men nu när jag rullar fram på planen märker jag hur vältränad jag var. Det var typ the time of my life!

Sedan ska jag lova mig själv att bli nyttigare för det vet jag att jag kan, det har jag varit och det var inte så länge sedan. Haha flera säger att jag är nyttig men skitsnack. Det är jag inte längre. Eller jo lite med tanke på allt sockerskräp jag inte äter men där tog det stopp. Nu jävlar ska jag köra! Därför skriver jag det här för nu *** *** *** *****! Jag kommer nog skriva en hel del så det kan bli risk för en aning tråkiga inlägg...
Min gamla hälsosamma livsstil ska väckas på nytt!


under den tiden var jag nyttig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0