jag trodde jag var starkare än jag är

Exakt så kände jag på Bodypumpen imorse med Emma. Värsta muskelknutten! Lastade på med vikter och jo tjena, jag dog - flera gånger om! Känner redan träningsvärken men det är ju bara härligt trots allt. Lämnar gymmet och tre pass tre dagar i streck bakom mig för en vecka i Danmark fullt med fotboll. Just nu vill jag bara koncentrera mig på den och inget annat. Det ska gå bäst har jag bestämt!

Har inhandlat en grön fin (och smart) resväska, en skön madrass (hoppas jag), en superblommig och luddig filt som jag ska spendera varenda natt med på skolan i Danmark, svarta tygskor och diverse krämer mm eftersom alla mina tuber är slut. Och just ja! Ett par örhängen. Eller det var tre stycken med det var ju ugglorna  jag ville ha mest <3

Nu skall jag bege mig mot min fina Emma och störa henne lite. Imorn sitter jag på tåget med lurarna i öronen och taggar upp inför kommande cup. Men först, tagga för att träffa min andra fina, min fina alltid långt borta
Tror dock inte att Delice uppskattade det så mycket x'D <3


Kommentarer
Anonym

Jaaaaaa taggaaaaaaaa!!!!!!

2012-07-07 @ 02:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0