fredagen den tjugosjunde juli

Ojojoj vad jag har hunnit med mycket idag!
Det blev en tidig kväll igår då jag var dödstrött efter en dag med riktigt fysiskt krävande arbete på Hägnan som förljdes av en talrik gröt, en moppetur med Emma till Inpuls, ett Corepass, ett Zumbapass och sedan en sväng hem på Emmas röda moppe för att städa lite i rummet.

Eftersom jag somnade tidigt vaknade jag även tidigt och har hunnit med en massa. Innan frukosten städade jag ännu mer, eller snarare rensade och ordnade, innan jag cyklade till Intersport för att köpa mina inlines. När jag kom hem sprang jag med Kompis och sedan tog jag på min inlinsen och åkte till Hägnan där jag träffade Izza. Myste lite på detta fina ställe, trots att jag föredrar att jobba, i den varma solen.

Nu ska jag fortsätta fixa och dona i mitt lilla rum så kanske bilder kommer sen.
Simma lungt!

inläggets bild föreställer min fina vän Isabelle :) <3


Kommentarer
Izza

OMG vad ful! ser ut som en knepig ananas..

2012-07-29 @ 01:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0